Proč mě žádná nechce?

Autor: , datum: 01.01.70 01:33, odpovědí: 7
Upozornění
Tato otázka je 17434 dnů bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.

Seznam odpovědí:

Pro zobrazení struktury odpovědí klikněte zde

Odpovědi na otázku:

RE: proč mě žádná nechce?
Autor: jana, datum: 21.11.14 11:19

Ahoj,

četla jsem tvůj příspěvek a chtěla bych Ti vyjádřit podporu. Vím, jak se cítíš.
Mně je 29 a jsem sama, vlastně jsem vždycky byla sama.
Dnes není jednoduché někoho potkat. Dnešní chlapi toho požadují hodně, ale sami téměř nic nenabízí. Prožila jsem si spousty nešťastných lásek, ale žádnou šťastnou. Připadám si tak nějak duševně rozervaná. Už jsem si zakázala se na jakéhokoli chlapa jen podívat, zatím se mi to daří.
Držím Vám pěsti, aby se konečně zadařilo a našel jste tu pravou.

RE: proč mě žádná nechce?
Autor: tom, datum: 12.10.15 14:41

Ahoj Petře,

je mi 23, taky studuji IT, taky jsem se nějak dostal k tomu, že jsem na holky hodný. A dostal jsem najevo už několikrát, že o tohle nestojí. Teď jsem natrefil na jednu, pro kterou jsem se rozhodl, že na to všechno seru. Že seberu odvahu i přes to jak mě okouzluje vším co dělá, i přes to, že máme být kámoši, i přes to, že jsem byl už od začátku roku 2014 pořád na sračky a fungoval jen sotva, prokrastinoval. To všechno bylo, teď jde o to, co bude teď! Přístup debila je to nikdy nevzdat, ať by měl skončit na drogách. Mám z toho trochu obavy, protože taky neholduji alkoholu, cigaretám ani ničemu jinému. Zásadní rozhodnutí vidím v otázce "Budu tady na tom světě chcípat až do smrti, nebo se třeba zblázním, abych dosáhl toho, po čem toužím?" Kdy jindy, než okamžitě s tím začít. Nesmělý inteligent okouzlí leda tak 15ctky nebo při štěstí si jej vezme nějaká starší žena k sobě.4